مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:352024-01-19سياسي

جزییات برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه


جزییات برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهدشت؛ حجت الاسلام وحدانی در نشست ستاد شئون فرهنگی که با محوریت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد، اعتکاف را به عنوان برجسته ترین مظهر بندگی در پیشگاه خداوند نامید و گفت: فرصتی برای شستشوی آلودگی های گناه، مبارزه با نفس، نورانی ساختن دل و صفا بخشیدن به روح است.

امام جمعه کهگیلویه با توجه به هجمه های سنگین دشمنان به اسلام، افزود: هزینه و خرج کردن برای اسلام و اهل بیت علیهم السلام امری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام مجید بهادری در این نشست به شعار سال اعتکاف اعتکاف، معنویت تمدن ساز اشاره کرد، و افزود: می طلبد که همه ما در این راستا تلاش و کوشش وافری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اعتکاف توصیه قرآنی و جزء سیره پیامبر اسلام و اهل بیت بوده است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار داشت: 18 مسجد میزبان معتکفین در شهر دهدشت و بخش های تابعه می باشد که از این تعداد 4 مسجد مختص برادران و 14 مسجد دیگر مختص بانوان است.

علاقه مندان به اعتکاف می توانند جهت ثبت نام به رابطین مساجد ذیل مراجعه کنند دهدشت: مساجد صاحب الزمان عج ویژه برادران ، سید الشهداء ع خواهران ، فاطمه الزهرا س خواهران ، زین العابدین ع خواهران ، امام حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه

جزییات برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کهگیلویه