مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:552023-12-23اجتماعي

توقف کاشت درخت کاج در کرمانشاه/ فعلا برنامه ای برای کاشت درختان میوه نداریم


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به سختی های کاشت و نگهداری درختان میوه در سطح شهر گفت: فعلا برای کاشت این درختان برنامه ای نداریم و ترجیح ما استفاده از درختان مقاوم و کم آب بر است.

- توقف کاشت درخت "کاج" در کرمانشاه/ فعلا برنامه ای برای کاشت درختان "میوه" نداریم ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به سختی های کاشت و نگهداری درختان میوه در سطح شهر گفت: فعلا برای کاشت این درختان برنامه ای نداریم و ترجیح ما استفاده از درختان مقاوم و کم آب بر است.

کامجو غلامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هرساله در هفته درختکاری توزیع نهال میوه رایگان در شهر کرمانشاه انجام می شود، گفت: سال گذشته هشت هزار نهال میوه بصورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شد تا در حیاط منازل کاشته و از ثمرات آن بهره مند شوند.

وی در خصوص برنامه کاشت درختان میوه در سطح شهر گفت: برنامه هایی در گذشته در این زمینه مطرح شد، اما حقیقت این است که کاشت و نگهداری این درختان با سختی هایی همراه است و نمی توان به راحتی آنها را در فضای سبز شهر مورد استفاده قرار دارد.

غلامی گفت: این درختان سالانه به چند بار سم پاشی نیاز دارند و از طرفی مقاومت کمتری دربرابر سرما دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف کاشت درخت کاج در کرمانشاه/ فعلا برنامه ای برای کاشت درختان میوه نداریم

توقف کاشت درخت کاج در کرمانشاه/ فعلا برنامه ای برای کاشت درختان میوه نداریم