مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:252024-01-09اقتصادي

درجنگ اقتصادی با اخلالگران معیشت مردم مدارا نشود


معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم کنترل بازار و برخورد قاطع با اخلال گران در معیشت مردم دراین استان تاکید کرد.

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر لزوم کنترل بازار و برخورد قاطع با اخلال گران در معیشت مردم دراین استان تاکید کرد.

احمد حاجی زاده، شانگاه 18 دی در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: دکتر آقامیری استاندار قم، روی سه مساله ملاقات های مردمی، کنترل بازار و موضوع مسکن تمرکز بسیار زیادی دارند.

وی اظهار کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز به هیچ وجه نباید با عاملان قاچاق کننده، مدارا نمود زیرا این افراد معدود، در امر معیشت مردم اخلال کرده و زندگی را برای آنان سخت می کنند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حاجی زاده بیان کرد: همچنین متاسفانه برخی سامانه های اقتصادی به خوبی کار نمی کنند، یعنی مشخصا آنها برای مبارزه با قاچاق و شفافیت بیشتر و درزگیری از فضاهای بین بخشی ایجاد شده اند ولی عواملی وجود دارد که نتوانسته اند به یک دست شدن این حوزه کمک کنند.

وی گفت:همه مدیران باید باور کنند که در یک جنگ سخت اقتصادی قرارداریم، برخی مسئولانی که از کمبودها در حوزه نیروی انسانی و اعتبارات می نالند باید به هشت سال دفاع مقدس فکر کنند که بدون امکانات و نیروی انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجنگ اقتصادی با اخلالگران معیشت مردم مدارا نشود

درجنگ اقتصادی با اخلالگران معیشت مردم مدارا نشود