مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:002024-01-07اقتصادي

قلع و قمع 110 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرند


معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند از قلع و قمع 110 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون رییس سازمان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند از قلع و قمع 110 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

اسماعیل الهیاری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای مفاد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 110 مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرند بر مبنای احکام قطعی و دستور قضایی قلع و قمع شده است.

وی افزود: که از این تعداد 77 مورد در راستای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی و تعداد 33 مورد در راستای تبصره دو ماده 3 با دستور دادستان شهرستان مرند توسط اکیپ های پیشگیری و برخورد با مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز تخریب شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی متولی تامین امنیت غذایی مردم است که در قانون حفظ کاربری اراضی بر آن تاکید و جهاد کشاورزی مجری آن است، اعلام کرد: در راستای اجرای قانون با هرگونه ساخت وسازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهرها و طرح های هادی روستایی برخورد قاطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 110 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرند

قلع و قمع 110 سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان مرند