مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 08:302024-01-15سياسي

150 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع آوری شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون 150 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال تاکنون 150 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است که شامل کمک های نقدی و غیرنقدی و تخفیفات است.

روح اله صالحی با اشاره به فعالیت 182 مرکز نیکوکاری در استان زنجان، اظهار کرد: 60 مرکز از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه زکات، مسکن، فرهنگی، اشتغال، مددکاری، مشاوره و حقوقی فعالیت دارند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در زمینه شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات موثر و هدفمند به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند جامعه فعالیت می کنند.

این مسئول ادامه داد: این مراکز در مساجد و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود که یکی از مهمترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آنها توسط مردم است به طوری که جمع آوری کمک ها و توزیع آن به صورت کامل توسط خود مردم با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع آوری شد

150 میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری زنجان جمع آوری شد