مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:452024-01-03سياسي

آسیب شناسی الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س)


در میزگردی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در محل تحریریه ایسنا برگزار شد، با زینب یاراحمدی خراسانی، هدی مصطفایی و زهره صداقت، پژوهشگران حوزه زنان، - ایسنا/خراسان رضوی در میزگردی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) در محل تحریریه ایسنا برگزار شد، با زینب یاراحمدی خراسانی، هدی مصطفایی و زهره صداقت، پژوهشگران حوزه زنان، در خصوص شخصیت حضرت زهرا(س) به گفت و گو نشستیم.

زینب یاراحمدی خراسانی اظهار کرد: با توجه به اینکه داده ها و اطلاعات ما نسبت به دین و شخصیت حضرات معصومین(ع) فراوان است و در و دیوارهای شهر پر از داده ها و نمادهای دینی است، چرا در سبک و روش زندگی مان آن اندازه اثرگذاری دیده نمی شود و چه بسا از برخی جهات هم از آموزه های دینی دورتر می شویم؟ در حالی که جامعه شناسان اسلامی نزدیک شدن به سنت دینی را تعریف توسعه اسلامی می دانند، اما آنچه در جامعه خودمان می بینیم، توسعه شکل ظاهری دین، آن هم نه به صورت کامل است و آنچه از آن به روح دین تعبیر می کنیم، در حال کمرنگ شدن است.

وی ادامه داد: آنچه در موضوع آسیب شناسی الگوسازی حضرت زهرا(س) به نظر می رسد این است که ما در معرفی جایگاه و شخصیت این بزرگوار و سایر معصومین تک بعدی عمل کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س)

آسیب شناسی الگوسازی شخصیت حضرت زهرا(س)