مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:152024-01-05بين الملل

کره جنوبی در پاسخ به شلیک های توپخانه ای کره شمالی رزمایش برگزار کرد


ارتش کره جنوبی در واکنش به پرتاب بیش از 200 گلوله توپ به سمت جزایر این کشور توسط کره شمالی، در همان منطقه رزمایش برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال شلیک دهها گلوله توپ توسط کره شمالی به سمت جزایر کره جنوبی در دریای زرد، ارتش کره جنوبی ساعاتی بعد از آن دست به برگزاری رزمایش نظامی در این منطقه زد.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از ستاد مشترک ارتش کره جنوبی (JCS) گزارش داد که نیروهای مسلح کره جنوبی در پاسخ به گلوله باران کره شمالی به سمت جزایر یون پیونگ و بانگ نیونگ دو تمریناتی را با مهمات واقعی برگزار کردند.

به نوشته یونهاپ، واحدهای تفنگداران دریایی مستقر در این جزایر در این رزمایش شرکت کردند و واحدهای نظامی با استفاده از توپخانه هویتزرهای خودکششی K9 آبهای مجاور را گلوله باران کردند.

 ستاد مشترک ارتش کره جنوبی ساعاتی پیش گزارش داد که ارتش کره شمالی بیش از 200 گلوله توپخانه را مستقیما به سمت جزایر کره جنوبی در دریای زرد پرتاب کرده است.

 کره جنوبی فورا دستور تخلیه دو جزیره را به درخواست ارتش این کشور صادر کرده است.

هنوز علت این اقدام کره شمالی مشخص نیست اما پیونگ یانگ پیش از این نسبت به برگزاری رزمایشه مشترک واشنگتن و سئول در منطقه هشدار داده و آن را تحریک آمیز خوانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی در پاسخ به شلیک های توپخانه ای کره شمالی رزمایش برگزار کرد

کره جنوبی در پاسخ به شلیک های توپخانه ای کره شمالی رزمایش برگزار کرد