مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:452024-01-08سياسي

نمایشگاه باید مساله محور باشد/نیاز صنعت نمایشگاهی به یک سند جامع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری چهارمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی، - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: نمایشگاه ها باید مسأله محور باشند و هر نمایشگاه مسأله محور، مشکلی از صنعت کشور را حل کنند و آن نمایشگاه نقشی در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری چهارمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی، عصر امروز - دوشنبه 18 دی ماه 1402- با حضور عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و محمدمهدی میرزایی قمی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در محل ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران برگزار شد.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در این نشست گفت: چهارمین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی را در حالی از 20 تا 23 دی برگزار می کنیم که سال گذشته این نمایشگاه رکورد بازدید مردمی را در سطح کشور شکسته بود.

برای امسال در وسعت نمایشگاه رشد 100 درصدی داریم و 30 هزار متر فضا زیر بار می رود و این نمایشگاه بیش از 400 برند را میزبانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه باید مساله محور باشد/نیاز صنعت نمایشگاهی به یک سند جامع

نمایشگاه باید مساله محور باشد/نیاز صنعت نمایشگاهی به یک سند جامع