مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:152024-01-01سياسي

آمار اشتغال ایجاد شده در آذربایجان شرقی به تفکیک جنسیت


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی آمار اشتغال ایجاد شده در استان را به تفکیک جنسیت 69/3 درصد مرد و 30/7 درصد زن اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی امروز در یازدهمین شورای اشتغال  استان با اشاره به رسالت سنگین روابط عمومی دستگاه های اجرایی اظهار کرد: تهیه گزارش از عملکرد هر دستگاه و ارائه آن به افکار عمومی  و مردم جهت  امید آفرینی لازم است؛ عملکرد دولت در حوزه اقتصاد استان  با وجود همه تنگناها و مشکلات، مطلوب و موفق بوده و توانسته تا حدود زیادی وضعیت اقتصادی  استان را ساماندهی کند.

کلامی بیان کرد: پس از ثبت آمار اشتغال ایجادی در سامانه رصد اشتغال کشور، صحت سنجی های تلفنی و میدانی و نظارت های بالادستی انجام می شود تا آمار اشتغال واقعی به دست آید.

وی اضافه کرد: میزان تعهد استان در سامانه رصد در حوزه اشتغال زایی بیش از 100 درصد محقق شده و 90 درصد آن نیز راستی آزمایی شده که انتظارداریم با شتاب دستگاه های اجرایی این میزان به100 درصد برسد.

 وی در کنار کمی سازی اشتغال بر ضرورت کیفی سازی آن نیز  در استان تأکید و تصریح کرد: اولویت ما جذب و اشتغال تحصیل کردگان دانشگاهی است و دستگاه ها نیز باید توجهشان را به این سمت سوق دهند و دستگاهی که در این حوزه تخطی کند، منابع مالی آن را پس خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اشتغال ایجاد شده در آذربایجان شرقی به تفکیک جنسیت

آمار اشتغال ایجاد شده در آذربایجان شرقی به تفکیک جنسیت