مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:102024-01-15اجتماعي

خبر مهم وزیر درباره آمار استخدام معلم در سال آینده


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون هماهنگ ملی سال آینده برای دانش آموزان پایه ششم و نهم برگزار خواهد شد، از جذب 72 هزار معلم جدید در سال آینده خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: رضامراد صحرایی روز دوشنبه در همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش سال آینده سیاست راهبردی تقویت مدارس دولتی را دنبال می کند، مدارس دولتی در اولویت هستند بنابراین تنوع مدارس کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه آزمون های پایه دهم و یازدهم امسال نهایی خواهد بود و معدل کتبی دیپلم با ضریب 50 درصد برای ورود به دانشگاه مدنظر است، اظهار داشت: نهضت ارتقاء کیفیت در مدارس راه افتاده است و امروز مهمترین دغدغه این وزارتخانه است.

وزیر آموزش و پرورش جذب معلمان جدید در این وزارتخانه را مورد اشاره قرار داد و افزود: تاریخی ترین آزمون استخدامی کشور در سال گذشته برگزار شد که از نظر کمی و کیفی منحصر به فرد بود.

وی با بیان اینکه سال آینده بیش از 72 هزار معلم جدید با آزمون ورودی وارد آموزش و پرورش خواهند شد، خاطر نشان کرد: نزدیک به 20 هزار معلم جدید از دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی وارد نظام آموزشی خواهند شد.

صحرایی این میزان جذب را بیش از 60 درصد کل استخدام های دولت برآورد کرد و گفت: سیاست راهبردی آموزش وپروش در سال آینده ارتقای کیفیت آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم وزیر درباره آمار استخدام معلم در سال آینده

خبر مهم وزیر درباره آمار استخدام معلم در سال آینده