مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:002024-01-19سياسي

انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می برد


امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می برد و انتخاب برترین ها یک واجب حقیقی است و اقتصاد و معیشت مردم به شکل راهبردی آرام، - ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات، افزود: انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می برد و انتخاب برترین ها یک واجب حقیقی است و اقتصاد و معیشت مردم به شکل راهبردی آرام،آرام در حال حل شدن است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز جمعه 29 دی در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: ملت ایران اسلامی این افتخار را دارد که در مسیر ولایت و حاکمیت الهی حرکت می کند و مظلومیت اولیای خدا آرام آرام کم می شود و مظلومیت بشر هم به دنبال آن در حال کم شدن است.

وی با بیان اینکه امروز استکبار نفس های آخرش را می کشد و با ابهت پوشالی خود در جریان فلسطین دست و پا می زنند، گفت: امروز تمام کفر در مقابل تمام ایمان در غزه متمرکز شده است و این مسیر نورانی بسیار نویدبخش بوده و مردم غزه با پایداری و مقاومت خود حقیقت اسلام را ترویج کردند و نهایت پیروزی از آن جبهه اسلام است.

رحیم آبادی به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: دشمن بیکار نمی نشیند و بزدلانه حرکاتی را انجام می دهد اما امروز استک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می برد

انتخاب اصلح جریان نفاق و نفوذ را از بین می برد