مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:352024-01-15اقتصادي

نخستین «تعاونی سهامی عام» استان قزوین تأسیس شد


معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاسیس نخستین تعاونی سهامی عام این استان با هماهنگی بورس خبر داد.

- قاسم آقاعلیخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام خبر تاسیس نخستین تعاونی سهامی عام در این استان، اظهار کرد: تعاونی سهامی عام در حوزه سرمایه گذاری و در قالب طرح های خدماتی و تولیدی است که بخشی از سرمایه توسط موسسین و بخشی دیگر پس از پذیره نویسی توسط اعضا تامین می شود که در حال حاضر 20 عضو دارد و پس از پذیرش نویسی، تعداد اعضا افزایش می یابد و دو تا سه پروژه در فرایند سرمایه گذاری قرار دارند.

وی از تاسیس بیش از 30 شرکت تعاونی طی 9 ماهه امسال با 3500 عضو خبر داد و افزود: به رغم اینکه از لحاظ کمی از برنامه جلوتر هستیم اما تشکیل تعاونی های بزرگ با اشتغالزایی و درآمدزایی پایدار موثر در توسعه اشتغال استان به صورت فعال مد نظر ما بوده و تحقق یافته است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به تأسیس تعاونی توسعه عمرانی در شهرستان قزوین و عضویت بیش از 3000 نفر ادامه داد: بخش عمده ای از اعضا زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند که از مزیت این تعاونی می توان به کاهش فقر در استان، تسریع در رشد و توسعه و وارد کردن منابع مردمی و حمایتی در بخش های تولیدی و واگذاری طرح های بخش خصوصی اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین «تعاونی سهامی عام» استان قزوین تأسیس شد

نخستین «تعاونی سهامی عام» استان قزوین تأسیس شد