مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:052024-01-15سياسي

ارائه خدمت به 73 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران


مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون 152 مددکار در کمیته استان به بالغ بر 73 هزار خانوار خدمت ارائه می دهند، گفت: از این تعداد 89 مددکار خانم و مابقی آقا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، در آستانه روز مددکار همایش آموزشی مددکاران کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

امروز دوشنبه در آستانه روز مددکار  نشست آموزشی توجیهی مددکاران با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، حسین خدویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده، محمدرضا میری، مدیرکل خدمات مددکاری و اعضای شورای مدیران در محل سالن شهید سلیمانی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 18 تهران برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته  امداد استان تهران در این نشست با بیان اینکه هم اکنون  152  مددکار در کمیته امداد استان تهران به بالغ بر 73 هزار خانوار خدمت ارائه می دهند، گفت: از این تعداد 89 مددکار خانم و مابقی آقا هستند.

وی افزود: در استان تهران که در راستای خدمت رسانی با چالش های زیادی برخوردار هستیم.

بیشترین مراجعات درخصوص اجاره و ودیعه مسکن است.

پرپنچی با بیان اینکه هم اکنون 33 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، بیان کرد: تمام تلاشمان برای خرید و احداث مسکن برای جامعه هدف تحت حمایت است که به علت گرانی مسکن در تهران با مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 73 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران

ارائه خدمت به 73 هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد تهران