مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:252024-01-08سياسي

ارائه آموزه های روانشناسی و دینی در «همسران همساز»


نویسنده کتاب همسران همساز گفت: در این کتاب جنبه های علمی و روانشناسی در کنار جنبه های دینی و اسلامی سعی شده به صورت مختصر و مفید و زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام عبدالله رحیمی در امروز در همایش همسران همساز که پیش از ظهر امروز در سالن شهید آوینی قم برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: کتاب همسران همساز به آموزش نکات موردنیاز در زندگی زوجین و سبک زندگی صحیح می پردازد.

وی افزود: این کتاب زمینه آموزش زوجین و راه کارهای صحیح زندگی مشترک را آموزش می دهد؛ کتاب برنده بازنده نیز به نوعی مکمل کتاب همسران همساز است که به بخش مهارت افزایی در زمینه ازدواج می پردازد.

رحیمی در ادامه گفت: این کتاب هم جنبه های علمی و روانشناسی و هم جنبه های دینی و اسلامی را دارد و سعی شده به صورت مختصر و مفید و زبانی ساده اطلاعات کاربردی که زوجین به آن نیاز دارند را به آنان آموزش بدهد.

نویسنده کتاب همسران همساز افزود: در این کتاب فعالیت های کاربردی، پیشگیری، راهبردی کلی درمانی و بحث های ویژه برای زوجین بیان شده و سعی کردیم که همه ایده آل های آموزشی را در کتاب بگنجانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزه های روانشناسی و دینی در «همسران همساز»

ارائه آموزه های روانشناسی و دینی در «همسران همساز»