مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:112024-01-19سياسي

شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی یک اتفاق بزرگ سیاسی حقوقی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد  اظهار کرد: پشت پرده تمام این ترورها رژیم ناپاک صهیونیسیتی و سرویس های جاسوسی سیا، موساد و استخبارات بریتانیا قرار دارد.

حادثه اسف بار کرمان نیز بخشی از فعالیت های وحشیانه و شوم آنهاست ملت ما جزو ملت هایی است که بیشترین قربانی را در برابر تروریسم داده است.

آیت الله عاملی تصریح کرد: دست خداوند همیشه در عرصه حق دیده می شود این هفته دست عنایت حضرت حق در غزه کاملاً مشهود شد چند هفته بود که اروپا، آمریکا و اسراییل از دوران پسا حماس صحبت می کردند که غزه را چه تشکیلاتی اداره کند اما از دیروز اوضاع عوض شد و ناگهان بایدن با صراحت از دوران پسا نتانیاهو صحبت کرد! یعنی کسی که باید برود نتانیاهوست نه حماس و لذا بلینکن وزیر خارجه آمریکا فوراً مصاحبه کرد و گفت اختلاف بایدن و نتانیاهو کاملاً آفتابی شده و دیگر امکان کتمان نیست.

با این موضع گیری بعد از رفتن نتانیاهو جناح تندرو رژیم صهیونیستی یعنی گروه بن غفیر ضربه بسیار شدیدی خواهد خورد و احتمالاً لاپید یعنی معارض نتانیاهو حکومت را به دست خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی یک اتفاق بزرگ سیاسی حقوقی است

شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی یک اتفاق بزرگ سیاسی حقوقی است