مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:002024-01-07سياسي

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشته‎ایم/فعالیت داوطلبان را رصد می کنیم


رییس کل دادگستری استان یزد با تأکید بر رصد دقیق نامزدهای انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی، گفت: در دوره اخیر، تاکنون هیچ پرونده جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل نشده است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با تأکید بر رصد دقیق نامزدهای انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی، گفت: در دوره اخیر، تاکنون هیچ پرونده جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل نشده است.

غلامعلی دهشیری در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی ضمن تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از زائران بی گناه گلزار شهدای کرمان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت این جنایت تروریستی افزود: در این دوره تاکنون هیچ گزارش مبنی بر وقوع جرم یا تخلف انتخاباتی در استان یزد به نهادهای متولی در این زمینه واصل نشده و امید است فضای پیش رو نیز فضایی پاک و عاری از هرگونه جرم و تخلف با تاکید بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری تا برگزاری انتخابات باشد.

وی حضور حداکثری و مشارکت با شکوه مردم در انتخابات را عامل تولید اقتدار کشور دانست و گفت: حفظ اسلام واجب است و حفظ اسلام در گرو حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ نظام جمهوری اسلامی نیز در گرو حمایت از ولایت فقیه و تبعیت از فرامین ولی فقیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشته‎ایم/فعالیت داوطلبان را رصد می کنیم

تاکنون پرونده تخلف انتخاباتی نداشته‎ایم/فعالیت داوطلبان را رصد می کنیم