مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:052023-12-24سياسي

ضرورت حمایت از مقاومت فلسطین تا دستیابی به پیروزی نهایی بر اشغالگران


سرپرست وزارت خارجه افغانستان در دیدار با امیرعبداللهیان، بر ضرورت و تداوم حمایت از مقاومت و جهاد مردم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست تا دستیابی به پیروز نهایی تاکید کرد.

- سرپرست وزارت خارجه افغانستان در دیدار با امیرعبداللهیان، بر ضرورت و تداوم حمایت از مقاومت و جهاد مردم فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست تا دستیابی به پیروز نهایی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دیدار روز یکشنبه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در تهران، دیپلمات عالی رتبه ایران پس از اظهارات امیرخان متقی در خصوص اهمیت برگزاری همایش فلسطین در تهران و تقدیر از ابتکار ارزنده جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که شورای امنیت سازمان ملل و دیگر سازمان ها و کشورها دچار انفعال شده اند، از همراهی و مشارکت فعال او و هیات همراه در این کنفرانس فلسطین تشکر نمود.

امیرعبداللهیان پس از بیان آخرین تحولات غزه و نسل کشی در غزه و تاکید بر ضرورت همکاری همه کشورهای مسلمان و آزادی خواه در کمک به مردم فلسطین، به روابط دوجانبه ایران و افغانستان پرداخت و این روابط را از ابعاد مختلف دارای اهمیت خوانده و تعامل دو کشور در حوزه های متنوع را مهم ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از مقاومت فلسطین تا دستیابی به پیروزی نهایی بر اشغالگران

ضرورت حمایت از مقاومت فلسطین تا دستیابی به پیروزی نهایی بر اشغالگران