مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:502024-01-11سياسي

رسالت بانوان در عرصه انتخابات و آگاه سازی جامعه


مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به رسالت بانوان در عرصه انتخابات و آگاه سازی جامعه گفت: بانوان باید گفت وگو را در جامعه به جریان بیندازندو با شناخت مخاطب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مریم اردبیلی، مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران و عضو هیات علمی دانشگاه و پژوهشگر حوزه بانوان، امروز در همایش نقش زنان در افزایش مشارکت در انتخابات که در سالن شهدای سلامت برگزار شد با اشاره به اینکه بانوان پیشران انقلاب اسلامی بودند و باید این مسیر را ادامه دهند، گفت: امام خمینی(ره) در سخنان خود به این مهم اشاره و نقش زنان در پیروزی انقلاب را حائز اهمیت دانستند.

پیشرفت تمدن بر دوش بانوان است و آن ها باید پرچم را بلند کنند.

وی بیان کرد: زمانی که صحبت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی مطرح می شود نباید مدام دولت و مجلس را مقصر دانست بلکه باید مطالبه گری کرد.

یک زن نباید منتظر باشد تا دیگران تحول ایجاد کنند؛ بلکه خود باید تحول آفرین باشد و اگر شرایط و فضا مهیا نیست باید آن را خلق کند.

این پژوهشگر حوزه بانوان به سخنرانی اخیر رهبری که با موضوع بانوان انجام شد اشاره و ابراز کرد: ایشان در ابتدا به عظمت حضرت زهرا(س) و فضیلت ایشان اشاره کردند و جهت گیری و توصیه هایی برای بانوان در عرصه خانوادگی، اجتماعی و سیاسی متذکر شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بانوان در عرصه انتخابات و آگاه سازی جامعه

رسالت بانوان در عرصه انتخابات و آگاه سازی جامعه