مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:452024-01-13بين الملل

آفریقای جنوبی به انتقادهای حامیان رژیم صهیونیستی از ژوهانسبورگ پاسخ داد


درپی انتقادهای برخی حامیان رژیم صهیونیستی از آفریقای جنوبی به دلیل کشاندن این رژیم به دادگاه لاهه، وزیر خارجه این کشور به آنها پاسخ داد.

- درپی انتقادهای برخی حامیان رژیم صهیونیستی از آفریقای جنوبی به دلیل کشاندن این رژیم به دادگاه لاهه، وزیر خارجه این کشور به آنها پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نالدی پاندور وزیر خارجه و روابط بین الملل آفریقای جنوبی در این باره گفت: شکی ندارم که اسراییل تلاش خواهد کرد تا بر حمله حماس در هفتم اکتبر متمرکز شود که ما آن را محکوم کردیم.

آنها (صهیونیست ها) تعداد زیاد کشته های ناشی از بمباران کورکورانه غیرنظامیان فلسطینی را که هیچ نقشی در این حمله نداشتند، نادیده می گیرند.

طبق گزارش خبرگزاری سما ، وی افزود: بعد از این جنایات انجام شده علیه غیرنظامیان، متقاعد کردن جهان به اینکه تمامی این اقدامات با انگیزه دستگیری و از بین بردن عاملان این حمله انجام شده، بسیار دشوار خواهد بود.

پاندور در مورد توهین برخی از حامیان رژیم صهیونیستی به شخص وی به دلیل شکایت کشورش در دیوان بین المللی دادگستری نیز گفت: من همیشه معتقد بوده ام که توهین آخرین راه حل انسان های پست فطرت و رزل است.

جلسه رسیدگی به پرونده نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه که توسط آفریقای جنوبی به دیوان بین المللی دادگستری ارائه شده پنج شنبه در لاهه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی به انتقادهای حامیان رژیم صهیونیستی از ژوهانسبورگ پاسخ داد

آفریقای جنوبی به انتقادهای حامیان رژیم صهیونیستی از ژوهانسبورگ پاسخ داد