مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:552023-12-25بين الملل

افزایش اختلالات روانی و مصرف مواد مخدر میان نظامیان صهیونیست در نتیجه جنگ غزه


یک روزنامه عبری زبان فاش کرد که بخش توانبخشی ارتش رژیم صهیونیستی برنامه ای را برای کمک به سربازانی آغاز خواهد کرد که که به دلیل جنگ در غزه از اختلالات روانی و اضطراب رنج می برند.

- یک روزنامه عبری زبان فاش کرد که بخش توانبخشی ارتش رژیم صهیونیستی برنامه ای را برای کمک به سربازانی آغاز خواهد کرد که که به دلیل جنگ در غزه از اختلالات روانی و اضطراب رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از مسئولان بخش توانبخشی ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، گروه هایی از پرستاران و روانپزشکان تشکیل خواهند شد تا کسانی را که تمایل به خودکشی دارند درمان کنند و هدف از این اقدام این است که می خواهند ارزیابی از سربازانی داشته باشند که از اختلالات روانی و اضطراب جنگ غزه رنج می برند.

این روزنامه عبری زبان همچنین فاش کرد، جنگ غزه تلفات زیادی را در صفوف نظامیان صهیونیست داشته و شماری از آنها دچار اختلالات روانی شده و برخی از آنها نیز جسماً آسیب دیده و معلول شده اند.

پیشتر روزنامه عبری زبان هاآرتص فاش کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون بیش از 2800 نظامی صهیونیست در بخش توانبخشی وزارت جنگ بستری شدند و در حال درمان هستند.

این روزنامه همچنین نوشت، 18 درصد از نظامیان مجروح اسراییلی از مشکلات روانی رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختلالات روانی و مصرف مواد مخدر میان نظامیان صهیونیست در نتیجه جنگ غزه

افزایش اختلالات روانی و مصرف مواد مخدر میان نظامیان صهیونیست در نتیجه جنگ غزه