مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:502024-01-08بين الملل

اوکراین: برای ارائه نشدن کمک های مالی اتحادیه اروپا «پلن B» نداریم


وزیر امور خارجه اوکراین در میان نهایی نشدن روند ارائه کمک های مالی اضافی اتحادیه اروپا به کی‎یف، بیان کرد که این کشور هیچ برنامه جایگزینی در صورت ارائه نشدن به موقع این کمک ها ندارد.

- اوکراین: برای ارائه نشدن کمک های مالی اتحادیه اروپا پلن B نداریم وزیر امور خارجه اوکراین در میان نهایی نشدن روند ارائه کمک های مالی اضافی اتحادیه اروپا به کی‎یف، بیان کرد که این کشور هیچ برنامه جایگزینی در صورت ارائه نشدن به موقع این کمک ها ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین گفت که کی یف برنامه جایگزینی در صورت ارائه نشدن به موقع کمک های مالی اتحادیه اروپا ندارد و اوکراین برای بازسازی دوران پس از جنگ به سراغ فراهم کردن امکان استفاده از اموال بلوکه شده روسیه خواهد رفت.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره نوشت که کولبا در گفت وگویی با روزنامه اسپانیایی ال پاییس در این باره گفت: ما پلن B (برنامه جایگزین) نداریم.

شما مختارید جور دیگری فکر کنید.

می توانید از پلن A ,B و C صحبت کنید، مقالات و مطالب تحلیلی منتشر کنید اما در این جا، ما باید تمامی انرژی و توان روحی خود را روی یک چیز متمرکز کنیم و آن این است که پلن A کارآمد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین: برای ارائه نشدن کمک های مالی اتحادیه اروپا «پلن B» نداریم

اوکراین: برای ارائه نشدن کمک های مالی اتحادیه اروپا «پلن B» نداریم