مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:052024-01-17بين الملل

احتمال تصمیم خصمانه آمریکا علیه ارتش ملی یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی «سی ان ان» و روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از افراد آگاه ادعا کردند که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است تا در اقدامی خصمانه ارتش ملی یمن را دوباره در فهرست تروریسم قرار دهد.

- برخی رسانه ها ادعا کردند که دولت آمریکا ممکن است با اتخاذ تصمیمی خصمانه، ارتش ملی یمن را در فهرست تروریستی خود قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی سی ان ان و روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از افراد آگاه ادعا کردند که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است تا در اقدامی خصمانه ارتش ملی یمن را دوباره در فهرست تروریسم قرار دهد.

این در حالیست که جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا روز جمعه 22 دی (12 ژانویه) در ایالت پنسیلوانیا اعلام کرده بود که معتقد است آن ها تروریست هستند!خبرگزاری آناتولی هم در این راستا نوشت: یک مقام آمریکایی اعلام کرد که احتمالا دولت جو بایدن بار دیگر حوثی ها (ارتش ملی یمن) را در فهرست گروه های تروریستی قرار خواهد داد و این را در مدت کوتاهی به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، این موضوع را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تصمیم خصمانه آمریکا علیه ارتش ملی یمن

احتمال تصمیم خصمانه آمریکا علیه ارتش ملی یمن