مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:152024-01-13اقتصادي

اعتبارات خوبی به پروژه های راه سازی زنجان تخصیص یافت


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته، به طوری که در بخش راه، اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به استان زنجان برکات خوبی داشته، به طوری که در بخش راه، اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافت.

اصغر اسماعیلی امروز (شنبه 23 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در استان پروژه های بسیار مهمی در بخش راه در دست اجرا است، اظهار کرد: در این راستا به پروژه های سه راهی طارم به منجیل، تقاطع غیرهم سطح دانشگاه زنجان، تکمیل احداث باند دوم پروژه زنجان به بیجار، تکمیل احداث باند دوم زنجان به دندی و زنجان به سطانیه ابهر و تاکستان و پروژه ملاسرا - شفت و پروژه کلور - درام با نهایی شدن اعتبارات، تخصیص لازم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری مسئولان اعتبار خوبی به پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ تخصیص یافت که با تحقق این مهم، شاهد روند سریع اجرای این پروژه با همکاری راهداری خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: متاسفانه آمار تصادف در محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ بالا است، به همین خاطر در حداقل زمان اجرای ساخت این محور سرعت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات خوبی به پروژه های راه سازی زنجان تخصیص یافت

اعتبارات خوبی به پروژه های راه سازی زنجان تخصیص یافت