مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:102023-12-31سياسي

پروژه های عمرانی رشت به کجا رسید؟


شهردار رشت با بیان اینکه روند اجرای پروژه های عمرانی رشت در قالب طرح میثاق، مناسب است، گفت: اخیرا چهارمین پایه پی میدان نیروی دریایی نیز احداث شد و این پروژه 14 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی، شهردار رشت ظهر امروز با حضور در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه وظیفه خودم می دانم که از حمایت های ریاست و اعضای شورای رشت تقدیر و تشکر کنم، اظهار کرد: همدلی و همراهی اعضای شورا در اجرای پروژه های عمرانی نسبت به تمام ادوار شورا بی نظیر است و از این بابت نهایت قدردانی را دارم.

وی به اجرای تقاطع حمیدیان رشت اشاره کرد و گفت: محصور کردن این پروژه انجام شده و دستگاه های حفاری نیز مستقر هستند، به دنبال بتن ریزی شمع ها هستیم و در این تقاطع قرار است 52 شمع بتن ریزی و اجرایی شود.

شوقی با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات اجرای هشت پروژه طرح میثاق افزود: به دنبال برنامه ریزی به منظور اجرای مرحله دوم پیش پرداخت ها هستیم و در پروژه رودباری نیز در بخش اول محصور کردن حفاری شمع ها انجام شده و به دنبال اجرایی شدن مراحل تعریض پل هستیم.

شهردار رشت با اشاره به پروژه خیابان باهنر رشت تصریح کرد: با توجه به تعریضی که در این قسمت از شهر در دست انجام است به دنبال بهبود زیر ساخت های آب و فاضلاب در آن محدوده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی رشت به کجا رسید؟

پروژه های عمرانی رشت به کجا رسید؟