مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:552024-01-09سياسي

راه اندازی درمانگاه چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی در ایلام


فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: درمانگاه چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی به مردم روستای چشمه کبود دایر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سه شنبه 19 دی ماه، درمانگاه چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناسبت سالروز شهادت شهید شاخص بسیج کارمندان کشور ایرج میرابی زاده و شهدای روستای چشمه کبود ایلام با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) راه اندازی شد.

جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام، ضمن بازدید از بخش های مختلف این درمانگاه گفت: این درمانگاه با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی به مردم روستای چشمه کبود ایلام و به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید ایرج میرابی زاده و شهدای روستای چشمه کبود در مسجد این روستا دایر شده است.

وی افزود: این درمانگاه به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، سازمان بسیج کارمندی استان و با همکاری معاونت درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شده و به ارائه خدمات ویزیت در قالب تیم های تخصصی پزشکی از جمله پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص اطفال، متخصص داخلی، دندانپزشک و آزمایشگاه به مردم این منطقه خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی در ایلام

راه اندازی درمانگاه چندتخصصی بسیج جامعه پزشکی در ایلام