مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 04:302023-12-27بين الملل

تحقیقات کنگره آمریکا درباره یک هواپیمای نظامی


وقوع حوادث مرگبار متعدد برای هواپیمای عمودپرواز ارتش آمریکا، یک کمیته نظارتی در کنگره این کشور را به اجرای تحقیقاتی درباره این هواپیماها واداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک کمیته نظارتی کنگره آمریکا تحقیقاتی را درباره پروژه هواپیمای نظامی عمود پرواز وی-22 اوسپری بعد از جدیدترین سقوط مرگبار این هواپیما  در اواخر ماه نوامبر در ژاپن و کشته شدن هشت سرباز عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا در این حادثه به جریان انداخت.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، به دنبال سقوط  یک فروند هواپیمای نظامی اوسپری ارتش آمریکا مستقردر ژاپن حین ماموریت آموزشی در 29 نوامبر، کل ناوگان این مدل هواپیما به جز تعداد محدودی از آنها که مختص پروازهای اضطراری یگان تفنگداران دریایی هستند، زمینگیر شدند.

در تمام طول عمر پروژه تولید و استقرار هواپیماهای عمود پرواز اوسپری در ارتش آمریکا، تا کنون بیش از 50 سرباز آمریکایی در سقوطهای متعدد این هواپیماها جان خود را از دست داده اند که 20 نفر از این تلفات مربوط به چهار سقوطی است که در عرض 20 ماه گذشته اتفاق افتاد.

هواپیمای عمودپرواز اوسپری، این قابلیت را دارد که هم مثل یک بالگرد به صورت عمودی و هم مثل یک هواپیمای عادی پرواز کند اما سقوطهای متعدد این هواپیما منتقدان را به هشدار درباره وجود نواقصی در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات کنگره آمریکا درباره یک هواپیمای نظامی

تحقیقات کنگره آمریکا درباره یک هواپیمای نظامی