مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:002023-12-27سياسي

پیروان پیامبران باید برای تحقق صلح عادلانه تلاش کنند


حجت الاسلام باقرزاده در جمع شخصیت های مسیحی و مسلمان منطقه بقاع لبنان اظهار داشت: پیروان پیامبران باید ندای صلح و محبت پیامبران را با گوش دل بشنوند و عملاً برای تحقق صلح عادلانه تلاش کنند.

- حجت الاسلام باقرزاده در جمع شخصیت های مسیحی و مسلمان منطقه بقاع لبنان اظهار داشت: پیروان پیامبران باید ندای صلح و محبت پیامبران را با گوش دل بشنوند و عملاً برای تحقق صلح عادلانه تلاش کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم جشن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سیدکمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، جمعی از شهروندان و شخصیت های مسیحی و مسلمان منطقه بقاع لبنان در محل کلیسای مار یوحنای حدث بعلبک برگزار شد.

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امسال در حالی میلاد حضرت عیسی(ع) را گرامی می داریم که در مصیبت مردم غزه و فلسطین عزیز، خون می گرییم.

امسال در حالی به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی گردهم آمده ایم که کودکان مظلوم غزه در انتظار دست مهربانی هستند که اشک های معصومانه شان را از گونه هایشان پاک کنند.

وی ابراز کرد: امسال در حالی به مناسبت میلاد پیامبر صلح دور هم جمع می شویم که فریاد زنان ستم کشیده غزه بلند است: کجاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروان پیامبران باید برای تحقق صلح عادلانه تلاش کنند

پیروان پیامبران باید برای تحقق صلح عادلانه تلاش کنند