مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:552024-01-14فرهنگي

تولید تله فیلم «کاش همه بچه ها شبیه تو باشند» شهدای بمباران 27دی دانشگاه تبریز


بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تله فیلم «کاش همه بچه ها شبیه تو باشند» با موضوع شهدای بمباران 27دی سال 1365 دانشگاه تبریز را تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا علیزاده سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی و هم اندیشی تولید این تله فیلم که قبل از ظهر امروز، یکشنبه با حضور نمایندگان برخی از دستگاه های اداری استان برگزار شد، اظهار کرد: تهیه کننده و مجری ساخت این تله فیلم، قربانعلی طاهرفر از فیلمسازان سرشناس و ناظر پروژه حسن نجفی از کارگردانان مطرح استان و کشور هستند.

 وی افزود: مراحل نگارش فیلمنامه این تله فیلم به اتمام رسیده و پیش تولید کار به احتمال فراوان از بهمن سال جاری در تبریز کلید خواهد خورد.

  سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولید تله فیلم کاش همه بچه ها شبیه تو باشند 8 ماه به طول خواهد انجامید، گفت: سعی می شود نخستین اکران این تله فیلم، با برگزاری مراسمِ سال آینده گرامیداشت شهدای بمباران 27دی دانشگاه تبریز تقارن پیدا کند.

  علیزاده اظهار کرد: این تله فیلم از شبکه استانی سیمای آذربایجان شرقی(سهند) روانه آنتن خواهد شد ضمن اینکه رایزنی های اولیه برای پخش این اثر از شبکه های سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تله فیلم «کاش همه بچه ها شبیه تو باشند» شهدای بمباران 27دی دانشگاه تبریز

تولید تله فیلم «کاش همه بچه ها شبیه تو باشند» شهدای بمباران 27دی دانشگاه تبریز