مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:452024-01-17سياسي

جمع آوری روزانه 750 قلیان در سطح شهر اصفهان/ غربالگری معتادان متجاهر


شهر باید غربالگری معتادان متجاهر داشته و به کمپ معرفی شوند و افراد بیمار به کمیته امداد و درمان ارجاع شوند.

در 9 ماهه امسال نزدیک به 950 نفر متکدی از سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند، - ایسنا/اصفهان شهر باید غربالگری معتادان متجاهر داشته و به کمپ معرفی شوند و افراد بیمار به کمیته امداد و درمان ارجاع شوند.

در 9 ماهه امسال نزدیک به 950 نفر متکدی از سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند، روزانه در هر یک از پنج منطقه حاشیه زاینده رود بین 150 تا 200 قلیان جمع آوری می کنیم و هر روز بیش از 750 قلیان جمع آوری می شود.

مهدی بقایی، در نشست هم اندیشی مدیران شهری با اصحاب رسانه، درخصوص هوشمندسازی و اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری در اصفهان، اظهار کرد: دست فروشان سه دسته هستند، دست فروشانی که نیاز به یک مکان برای فروش محصولات خود دارند، افرادی که شغل آن ها دست فروشی نیست و در هر قسمت از شهر به فروش محصولات می پردازند که متخلف محسوب می شوند و مدیریت رفع تخلفات شهری با آن ها به صورت جدی برخورد می کند و دسته دیگر صاحبان مشاغل خانگی هستند که صرفاً مکانی را برای فروش تولیدات خود نیاز دارند.

وی درخصوص جلوگیری از افرادی که سر چهارراه های خیابان ها محصولاتی را به فروش می رسانند، افزود: حتی اگر مکانی برای فروش محصولات این افراد در نظر گرفته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری روزانه 750 قلیان در سطح شهر اصفهان/ غربالگری معتادان متجاهر

جمع آوری روزانه 750 قلیان در سطح شهر اصفهان/ غربالگری معتادان متجاهر