مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:212024-01-04اقتصادي

شناسایی و معرفی چندین مظنون به پول شویی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هادی خانی، در همایش سراسری مدیران صندوق قرض الحسنه امداد ولایت که در قم برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد نوع گفتمان و ادبیات حاکم در مبارزه جرائم اقتصادی به سمت مبارزه با پول شویی گرایش یابد؛ اطلاع رسانی، تبیینی و همگراکردن تمام ظرفیت های کشور برای مبارزه با پول شویی و تأمین مالی تروریسم در دولت سیزدهم با جدیت بیشتری آغاز شده است.

وی در خصوص اهمیت مبارزه با پول شویی گفت: هر فسادی با هدف دستیابی به عواید نامشروع است و باید تمرکز از مبارزه با فاسد به شناسایی پول های کثیف و مبارزه با پول شویی جهت گیری نماید؛ این پول های سرگردان و کثیف که منشأ سالمی ندارند وارد چرخه اقتصاد سالم می شوند و عدالت مالی و مالیاتی و رقابت پذیری سالم را هدف قرار می دهند.

بنابراین اگر جلوی بهره برداری از پول های کثیف گرفته شود، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

* باید پیش از مبارزه با فاسد، با خود فساد مقابله کنیم وی گفت: هر جرمی که منجر به معامله مشکوک و پول کثیف شود، منشأ پول شویی است و برای اینکه با این جرائم مقابله شود نباید اجازه داد این پول ها وارد چرخه اقتصادی کشور شود.

معاون وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی مبارزه با پول شویی و تأمین مالی تروریسم افزود: در حال گفتمان سازی هستیم که به جای مبارزه با فاسد، با خود فساد مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی چندین مظنون به پول شویی در کشور

شناسایی و معرفی چندین مظنون به پول شویی در کشور