مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:152023-12-27اقتصادي

انجام عملیات کشت زمینی و کاشت گلدانی به مساحت 1.6 هکتار در ملایر


رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی ملایر گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، عملیات کشت زمینی و کاشت گلدانی در شاسی جدید به مساحت 1.

- ایسنا/همدان رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی ملایر گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، عملیات کشت زمینی و کاشت گلدانی در شاسی جدید به مساحت 1.

6 هکتار صورت پذیرفت.

جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، افزود: در همین راستا گلدان گیری و کاشت بذر گلدانی در شاسی جدید با گونه های زبان گنجشک، ارغوان، سنجد، بنه، داغداغان، سرو، توت، بلوط، ارژن و بادامک در نهالستان قدس شهرستان ملایر انجام شد.

وی بیان کرد: طرح کاشت یک میلیارد درخت در ایران نیز از رویکردهای مهمی است که به منظور احیای جنگل ها، تلطیف هوا، کاهش اثر گازهای گلخانه ای، تولید اکسیژن، حفاظت از منابع آب و خاک، نفوذپذیری آب، جذب دی اکسیدکربن و گردوغبار دنبال می شود.

رییس اداره آبخیزداری و منابع طبیعی ملایر ادامه داد: هدف از اجرای طرح این است که هر سال با کاشتن 250 میلیون نهال، تا چهار سال آینده یک میلیارد درخت در ایران کاشته شود.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای جلوگیری از برداشت غیرمجاز سنگ سیلیس و شناسایی و برخورد با معدن کاران غیرمجاز و متخلف، گشت مشترک اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه نماینده اداره صمت، جهادکشاورزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات کشت زمینی و کاشت گلدانی به مساحت 1.6 هکتار در ملایر

انجام عملیات کشت زمینی و کاشت گلدانی به مساحت 1.6 هکتار در ملایر