مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:302023-12-23بين الملل

قطعنامه شورای امنیت درباره غزه، بی رحمانه و غیرقابل فهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سازمان بین المللی امدادرسانی «آکسفام» با انتقاد از تازه ترین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره نسل کشی مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس فوری و دائمی در غزه شد.

- سازمان بین المللی امدادرسانی با انتقاد از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه، آن را بی رحمانه و غیرقابل فهم توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سازمان بین المللی امدادرسانی آکسفام با انتقاد از تازه ترین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره نسل کشی مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی خواستار آتش بس فوری و دائمی در غزه شد.

مدیر سازمان آکسفام در غرب آسیا دراین باره اعلام کرد که شکست شورای امنیت سازمان ملل در ایجاد آتش بس در غزه غیرقابل فهم و بی رحمی آشکار و همچنین تخطی عیان از وظایف است.

شورای امنیت سازمان ملل دیروز جمعه قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن از اشغالگران قدس خواسته شد تا ارسال کمک های بشردوستانه به سراسر نوار غزه را تسهیل کند.

قطعنامه 2722 شورای امنیت در خصوص وضعیت غزه امروز علیرغم کارشکنی آمریکا در خصوص گسترش ورود کمک های انسان دوستانه با 13 رأی موافق و 2 رأی ممتنع تصویب شد؛ در این میان نماینده آمریکا به این قطعنامه رأی ممتنع داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه شورای امنیت درباره غزه، بی رحمانه و غیرقابل فهم است

قطعنامه شورای امنیت درباره غزه، بی رحمانه و غیرقابل فهم است