مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 19:502024-01-02سياسي

افتتاح شعب جدید و ادامه روند سودآوری در دستور کار بیمه ملت


مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به تحقق بسیاری از برنامه های از پیش طراحی شده این شرکت برای سال 1402، از رکورد شکنی این شرکت در زمینه حق بیمه تولیدی در 9 ماه گذشته خبر داد.

- اخبار شرکت ها؛ علیرضا یزدان دوست مدیر عامل شرکت بیمه ملت در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس به تشریح عملکرد 9 ماهه این شرکت پرداخت.

وی که اولین سال مدیرعاملی بیمه ملت را پشت سر گذاشته با هدایت هیات مدیره و کمک تیم مدیریتی شرکت و با بهره گیری از توان نیروی انسانی مجموعه و شبکه فروش توانسته در 9 ماه سال جاری کارنامه درخشانی از عملکرد را بر جای بگذارد.

نگاهی به صورت های مالی دوره ای منتشر شده شرکت نشان می دهد که بیمه ملت نه تنها در تحقق پیش بینی ها موفق عمل کرده بلکه در حال رکورد شکنی در بسیاری از موارد است.

یزدان دوست درباره اقدامات بیمه ملت در دوره 9 ماهه منتهی به آذر 1402 و کارنامه موفق این شرکت گفت: از مهمترین اقدامات تیم مدیریتی در سال 1402، حذف پرتفوی های زیان ده، حفظ توازن در ترکیب پرتفوی شرکت و حرکت در مسیر سودآوری بود که اجرای دقیق این سیاست، موجب رکورد شکنی شرکت در بسیاری از موارد از جمله حق بیمه تولیدی شده است.

وی با اشاره رشد حق بیمه تولیدی در دوره 9 ماهه، ابراز کرد: طبق گزارش منتشر شده در کدال، حق بیمه های صادره شرکت در نه ماهه سال 1402 از چهار هزار میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعب جدید و ادامه روند سودآوری در دستور کار بیمه ملت

افتتاح شعب جدید و ادامه روند سودآوری در دستور کار بیمه ملت