مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:402024-01-13سياسي

رایتل؛ تسهیل گر هوشمندسازی صنعت سلامت کشور


اولین کنگره ملی هیبریدی؛ کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه مدیریت سلامت، دارو و بیمه با حمایت رایتل 19 دی ماه در محل مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

- در این همایش که با حضور محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره، محمدحسین افتخاری معاون تجاری، امیر عزیزالهی مدیر فروش کسب و کارهای تجاری و مهدی طالبی مدیرارشد برند و ارتباطات رایتل برگزار شد، سخنرانان مطرح ملی و بین المللی با ایراد سخنرانی و کارگاه به انتقال تجارب و ارائه راهکارهای مدیریتی، علمی و عملیاتی پرداختند.

همچنین نمایشگاه توانمندی های فناوری هوش مصنوعی در حوزه سلامت و درمان توسط شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، محمدصادق کریمی عضو هیات مدیره و رییس مرکز توسعه کسب و کار و فناوری های نوین شرکت خدمات ارتباطی رایتل، در اولین کنگره ملی هیبریدی؛ کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه مدیریت سلامت، دارو و بیمه، گفت: تغییری که انقلاب صنعتی چهارم در زندگی همه ما ایجاد کرد، موضوع داده محور شدن تمامی صنایع است که این سیستم از نظر همگان مشهود و تحول آن در برخی بخش ها اتفاق داده یا در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: نظام سلامت شامل بخش های بهداشت، پیشگیری، تشخیص، درمان و پایش است که بیشترین عملیات صرف دو حوزه تشخیص و درمان می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایتل؛ تسهیل گر هوشمندسازی صنعت سلامت کشور

رایتل؛ تسهیل گر هوشمندسازی صنعت سلامت کشور