مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:272024-01-02سياسي

آخرین وضعیت تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین


خبرگزاری فارس؛ سعید شفیعی ثابت: عدم تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین در تاریخ های اعلام شده سبب شد تا رییس جمهور در جلسه بررسی آخرین وضعیت مهمترین پروژه های ریلی و تزانزیتی کشور تاکید کند که این پروژه ملی و مهم باید تا پایان سال جاری به اتمام برسد و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

تاکید چندین باره رییس جمهور برای تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین پس از تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین ـ آستارا در دیدار با رییس جمهور روسیه، سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران  در جلسه هیئت دولت، محمد مخبر معاون اول خود را مکلف کرد تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی، روند اجرای این کریدور مهم ترانزیتی را پیگیری کرده و زمان بندی دقیق آغاز و تکمیل آن را مشخص کند.

بازدید معاون رییس جمهور از پروژه راه آهن رشت ـ کاسپین   پنجشنبه هفته گذشته و در پی مطالبه مکرر رسانه ها و خلف وعده های مسؤولان، داوود منظور معاون رییس جمهور به گیلان سفر کرد تا از نزدیک در روند تکمیل پروژه نیمه تمام راه آهن رشت ـ کاسپین قرار گیرد تا شاید از این طریق سفر احتمالی رییس جمهور به گیلان تسهیل شود.

همواره مشکلات و کمبود اعتبار عاملی برای عدم تکمیل راه آهن رشت کاسپین بوده است ولی آن طور که داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه می گوید، این پروژه هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین

آخرین وضعیت تکمیل راه آهن رشت ـ کاسپین