مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:112024-01-18سياسي

ضوابط تغییر حوزه انتخابیه به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شد


ضوابط تغییر حوزه انتخابیه طبق قانون به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شده و اگر نامزدها درخواست و یا سؤالی در این زمینه دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور روز پنج شنبه در همایش اعضای ستاد انتخابات استان مرکزی، بیان کرد: در حوزه اجرایی انتخابات آمادگی ها روز به روز در حال افزایش است و حتی الان از زمان بندی اجرایی جلوتر هستیم و در بازدیدهای میدانی از ستاد انتخابات استان ها به دنبال آماده کامل همه شرایط برای برگزاری انتخابات در 11 اسفندماه می باشیم.

وی با بیان اینکه یک اجرای خوب، همه ابعاد و مولفه های برگزاری انتخابات را در بر می گیرد، گفت: در سراسر کشور در مجموع بیش از 4 هزار شعبه اخذ رأی نسبت به سال 98 اضافه شده تا شرایط برای رأگیری در شعب پُرتراکم تسهیل شود.

شاهچراغی اضافه کرد: به عنوان مجریان انتخابات، وظیفه شرعی و قانونی ما صیانت از آرای مردم است و قدم برداشتن در مسیر عمل کردن به راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری مخصوصا امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت یک وظیفه جدی است .

وی در رابطه با موضوع تغییر حوزه انتخابیه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، نیز خاطرنشان کرد: ضوابط تغییر حوزه انتخابیه طبق قانون به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شده و اگر نامزدها درخواست و یا سؤالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط تغییر حوزه انتخابیه به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شد

ضوابط تغییر حوزه انتخابیه به ستاد انتخابات استان ها ابلاغ شد