مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:062024-01-14سياسي

محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود، خواستار همکاری تمام دستگاه ها در این عرصه شد.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود، خواستار همکاری تمام دستگاه ها در این عرصه شد.

جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز به میزبانی شهرداری این کلان شهر و محوریت هم افزایی مدیریت شهری و دولتی و نهادهای خدمات رسان امروز، 24 دی ماه برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه اظهار کرد: در شورای ششم با تدوین سند جامع محرومیت زدایی به این سمت حرکت کرده ایم و در محرومیت زدایی همه دستگاه ها باید ورود کنند و تنها وظیفه شهرداری نیست.

سید ابراهیم حسینی که دستورالعمل اجرایی و کیفیت اجرای قرارگاه مشترک محرومیت زدایی را مناسب ارزیابی می کرد، افزود: در حوزه اعتبارات نیز باید مسیر اعتبارات مشخص شود؛ چرا که محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود بلکه همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.

فرماندار شهرستان شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه ایجاد هم پوشانی با رفع محرومیت از محلات این کلان شهر باید انجام شود، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی شیراز با مصوبه شورای اسلامی شهر، تلفیقی از مدیریت دولتی و مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود

محرومیت زدایی تنها با اعتبارات شهرداری انجام نمی شود