مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 00:072024-01-13سياسي

خزعلی پاسخ می دهد؛ برای کاهش مشکلات زنان شاغل چه باید کرد؟


معاون رییس جمهور در امور زنان و بانوان گفت: ممکن است فشارکاری زنان شاغل و زنان خانه دار با یکدیگر متفاوت باشد، اما هریک از این بانوان مشغله های خاص خود را دارند که ممکن است از لحاظ روانی مشکلاتی برای آنها ایجاد کند، - انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت وگو با خبرنگار فارس، در خصوص کیفیت سلامت روان بانوان گفت: یکی از مسائل مهم در رابطه با کیفیت سلامت روان بانوان، سبک زندگی است.

ممکن است فشارکاری زنان شاغل و زنان خانه دار با یکدیگر متفاوت باشد، اما هریک از این بانوان مشغله های خاص خود را دارند که ممکن است از لحاظ روانی مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: بنابراین باید برای بهبود کیفیت سلامت روان بانوان، بر روی سبک زندگی خانواده ها، سبک زندگی کارمندی و کمتر شدن فشارهای زندگی و روانی اقداماتی انجام داده شود و از خانم های شاغل پشتیبانی کنیم.

 البته خانم های خانه دار هم به گونه دیگری تحت فشار و نیازمند آموزش و پشتیبانی هستند که باید از آنها نیز با توجه به مسؤولیت خانه داری حمایت شود.

خزعلی در خصوص امتیازهایی که برای بهبود کیفیت زندگی بانوان شاغل در نظر گرفته شده توضیح داد: طبق قانون همه خانم های کارمند دو روز در ماه از مرخصی بهره مند هستند اما برخی از سازمان ها و یا مشاغل این مسئله را اعمال نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی پاسخ می دهد؛ برای کاهش مشکلات زنان شاغل چه باید کرد؟

خزعلی پاسخ می دهد؛ برای کاهش مشکلات زنان شاغل چه باید کرد؟