مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:302024-01-20سياسي

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهای آن ها تحت رصد قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فاصله باقیمانده تا برگزاری انتخابات، اظهار کرد: امسال اصلاحاتی در قانون انتخابات در مجلس به تصویب رسید که یکی از آن ها شکل گیری ستادهای پیشگیری از جرایم حوزه انتخابات بود.

  وی با بیان اینکه دستگاه قضایی متولی اجرای این بخش از قانون انتخابات در کشور است، افزود: به این منظور ستادهای پیشگیری از وقوع جرم انتخابات در دادگستری های استان و شهرستان ها شکل گرفته است.

  دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این ستادها پیشگیری از جرایم حوزه انتخاباتی سه مرحله پیشگیری از جرایم و تخلفات پیش از انتخابات،  تخلفات حین انتخابات و جرایم و تخلفات پس از برگزاری انتخابات خواهد بود.

وی با بیان اینکه عمده این جرایم مربوط به تبلیغات زودهنگام کاندیدها است،  تأکید کرد: بخشی از این تبلیغات در فضای مجازی و تخریب نامزد های احتمالی است که این امور می تواند فضایی را فراهم کند که یک رقابت سالم را زیر سوال ببرد از این جهت ما برای اینکه یک حضور پرشور همراه با صیانت از آرای مردم و عدالت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد

رفتار تبلیغاتی کاندیداها و عوامل اجرایی ستادهایشان تحت رصد قرار می گیرد