مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:412024-01-20فرهنگي

این سریال رازآلود کُره ای را از دست ندهید!


اگر به تماشای سریال های عاشقانه، ترسناک، تاریخ، معمایی و «کره ای» علاقه مند هستید، می توانید همه این ها را یک جا در یک بسته بندی درخشان و عالی در سریال «جانور گیونگ سئونگ» (Gyeongseong Creature) پیدا کنید.

- ، فرادید نوشت:مدت هاست که سونامی تماشای درام های کره ای سواحل ایالات متحده را هم درنوردیده است و حالا، سریال تازه نتفلیکس با عنوان جانور گیونگ سئونگ خودش را به بالاترین سطرهای جدول پربیننده ها رسانده است؛ سریالی که می توان آن را ترکیبی اعتیادآور از تاریخ، عشق، معما، علم، تخیل و هیولا توصیف کرد.

داستان سرگرم کننده سریال (که می شود گفت یکی از بهترین درام های هیولایی سال های اخیر است) در شهر گیونگ سئونگ کره و در اواخر جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد؛ زمانی که کره هنوز تحت اشغال امپراطوری ژاپن قرار دارد.

ماجرا از این قرار است که در بهار 1945، چند ماه قبل از پایان جنگ جهانی، دانشمندان ژاپنی برای جلوگیری از شکست در جنگ، در بیمارستان اونسئونگ در شهر گیونگ سئونگ دست به یک سری آزمایشات دیوانه وار بر روی انسان ها می زنند تا بتوانند سلاحی خارق العاده و ویرانگر بسازند.

این آزمایشات تلفات وحشتناکی را نیز به دنبال دارد اما ژاپنی ها تلاش می کنند تا کارشان را به مخفیانه ترین شکل ممکن انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سریال رازآلود کُره ای را از دست ندهید!

این سریال رازآلود کُره ای را از دست ندهید!