مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 17:302023-12-30سياسي

وقایع انقلاب برای نسل جوان روایتگری شود


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ماندگاری برخی از اتفاقات عظیم در گذشته به علت روایتگری علمای بزرگ بوده، بعضی از وقایع از جمله روز بصیرت باید برای نسل جوان روایتگری شود چرا که دشمن درصدد کم اهمیت جلوه دادن آن و تحریف آن است.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ماندگاری برخی از اتفاقات عظیم در گذشته به علت روایتگری علمای بزرگ بوده، بعضی از وقایع از جمله روز بصیرت باید برای نسل جوان روایتگری شود چرا که دشمن درصدد کم اهمیت جلوه دادن آن و تحریف آن است.

سردار مظاهر مجیدی شنبه، 9 دی در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان بهار، با بیان اینکه در صورت عدم واکاوی و عدم تبیین برای نسل امروز، برخی جانفشانی ها از یاد خواهند رفت، اظهار کرد: فتنه 88 با انتخابات سال 88 رقم خورد و برخی از عناصر فتنه با اعلام برنده بودن در انتخابات باعث ایجاد تقابل شدند.

وی ادامه داد: فتنه گران، مردمی را که کاملاً در جریان نبودند به کف خیابان ها کشیدند و این فتنه هشت ماه طول کشید و به اندازه جنگ هشت سال دفاع مقدس مشکل آفرین شد چراکه باید مردم از فتنه گران جدا می شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مهار فتنه، نقش اصلی را بازی کرد و با ورود به این مقوله، مردم را از اهداف شوم فتنه گران آگاه ساخت و مردم اتفاقی زیبا را رقم زدند و مانند سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقایع انقلاب برای نسل جوان روایتگری شود

وقایع انقلاب برای نسل جوان روایتگری شود