مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:502024-01-20سياسي

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شوشتر و گتوند چه کسانی هستند؟


در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند 61 نفر ثبت نام اولیه نموده که پس از بررسی های صورت گرفته 37 نفر صلاحیت حضور در انتخابات را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، در ثبت نام اولیه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند 61 نفر متقاضی درخواست ثبت نام کرده که پس از صحت سنجی 37 نفر موفق به تایید ثبت نام نهایی شدند.

پس از بررسی در هیئت اجرایی شهرستان 42 نفر جهت ادامه بررسی صلاحیت به هیئت نظارت استان معرفی گردید که پس از بررسی هیئت نظارت استان صلاحیت 37 تایید شده است.

 طبق اخبار منتشر شده، یک نفر هم از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند به حوزه انتخابیه تهران تغییر حوزه داده که جمعا تاکنون 36 نفر جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند تا این لحظه حضور دارند.

همچنین تاکنون اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت کشور اعلام رسمی نشده اما طبق شنیده ها در این حوزه انتخابیه نامزدهای شاخصی در عرصه انتخابات دیده می شوند که از جمله می توان به اسامی ذیل اشاره کرد: سهراب گیلانی نماینده کنونی، علی بنی عگبه رییس حفاظت محیط زیست اهواز، سید محمد سادات ابراهیمی نماینده سابق شوشتر و گتوند و سید علی اکبر سید موسوی از روحانیون شوشتر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شوشتر و گتوند چه کسانی هستند؟

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در شوشتر و گتوند چه کسانی هستند؟