مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 16:402023-12-27سياسي

مطالبه گری دانشجویان از رییس کل دادگستری قزوین برای فرماندار عدالت خواه + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، رییس دادگستری استان قزوین در سلسه نشست های پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: طبق سخن امیرالمومنین (ع) واژه تقوا و نظم مهم ترین راهبرد برای مدیریت تمام ابعاد زندگی است و در امورات مختلف به شدت راهگشا است .

- مطالبه گری دانشجویان از رییس کل دادگستری قزوین برای فرماندار عدالت خواه + عکس سلسه نشست های پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رییس دادگستری و دادستان قزوین به همت انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، رییس دادگستری استان قزوین در سلسه نشست های پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: طبق سخن امیرالمومنین (ع) واژه تقوا و نظم مهم ترین راهبرد برای مدیریت تمام ابعاد زندگی است و در امورات مختلف به شدت راهگشا است که به تعبیری می توان این دو واژه را قوانین الهی دانست و به این امر توجه داشت که تمام قوانین الهی برای رفاه و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و مسیر های دیگر راهگشا نخواهد بود.

وی افزود: تقوا به معنای توجه به تاکیدات و پرهیز از محرمات الهی است و نظم نیز در تعاریف برخی قوانین یا مدیریت است و حلال مشکلات نیز در این دو کلمه تعریف می شود و این دو امر تکلیف تمام مردم است که به تعبیر رهبر انقلاب اگر هرکس به وظایف خود عمل کند بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری دانشجویان از رییس کل دادگستری قزوین برای فرماندار عدالت خواه + عکس

مطالبه گری دانشجویان از رییس کل دادگستری قزوین برای فرماندار عدالت خواه + عکس