مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:152024-01-05سياسي

اعلام انزجار مردم گرگان از عاملان حادثه تروریستی کرمان + عکس


مردم دارالمؤمنین گرگان با برگزاری راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود را از عاملان حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند.

- اعلام انزجار مردم گرگان از عاملان حادثه تروریستی کرمان + عکس ایسنا/گلستان مردم دارالمؤمنین گرگان با برگزاری راهپیمایی باشکوه، خشم و انزجار خود را از عاملان حادثه تروریستی کرمان اعلام کردند.

ظهر امروز 15 دی ماه 1402 نمازگزاران گرگانی همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی هزاران نفری از مصلای وحدت این شهر تا امامزاده عبدالله (ع) حرکت و خشم و انزجار خود را از عاملان انفجارهای تروریستی چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی در کرمان و به شهادت رساندن زنان، مردان و کودکان بی گناه اعلام کردند.

حضور دختران و پسران دانش آموز و دانشجوی دهه های 80 و 90 در میان راهپیمایی کنندگان که سربندهای منقش به پرچم مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، یا فاطمه زهرا (س) و یا حسین (ع) به پیشانی بسته بودند، شور و حال وصف ناپذیری را به این راهپیمایی بخشیده بود.

راهپیمایان با فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر ، این بار نوبت ماست، هیهات من الذله – این انقلاب پابرجاست، هیهات من الذله – این نقشه آمریکاست، هیهات من الذله – دست یهود پیداست، هیهات من الذله ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، دریای خون به پا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار مردم گرگان از عاملان حادثه تروریستی کرمان + عکس

اعلام انزجار مردم گرگان از عاملان حادثه تروریستی کرمان + عکس