مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:002023-12-29دانش

کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود


سفیر جمهوری فدراتیو برزیل با هدف راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی با رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

- سفیر جمهوری فدراتیو برزیل با هدف راه اندازی کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی با رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادواردو ریکاردو گرادیلونه نتو، سفیر جمهوری فدراتیو برزیل در جمهوری اسلامی ایران و آرلنه الیزابت کلمشا، یکی از استادان دانشگاه سائوپائولو، با هدف راه اندازی کرسی زبان آموزی از دانشگاه علامه طباطبایی بازدید و با عبدالله معتمدی، رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

معتمدی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های دانشگاه علامه طباطبایی، گفت: این دانشگاه، بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی در غرب آسیا است که 11 دانشکده، 10 پژوهشکده، 14 هزار دانشجو و نزدیک به 600 عضو هیات علمی دارد.

وی با بیان اینکه علاقه مند به گسترش ارتباطات بین المللی خود به ویژه با برزیل هستیم، افزود: شاید بهترین و جدی ترین حوزه همکاری، آموزش زبان، هم آموزش زبان فارسی و هم آموزش زبان پرتغالی است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی در بخشی از این دیدار خطاب به استاد دانشگاه سائوپائولو، گفت: از اینکه شما در حوزه فلسطین کار می کنید، بسیار خوشحال شدم، به ویژه در این روزها که روزهای غربت فلسطین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود

کرسی زبان پرتغالی در دانشگاه علامه طباطبایی راه اندازی می شود