مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:102023-12-31فرهنگي

تئاتر، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است+ویدئو


یک کارگردان تئاتر با بیان اینکه متاسفانه در چند ماه اخیر شایعاتی مبنی بر گرفتن هزینه و اجازه بها از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از هنرمندان در استان رواج پیدا کرد که امیدوارم صحت نداشته باشد، - گفت: تئاتر نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

محمد بت دوار در گفت وگو با ایسنا، درباره نمایشنامه اژدهای خیالی ، اظهار کرد: این نمایشنامه با نگاهی به اثر ایوگنی شوآرتز دراماتورژی و با نگاهی نو نوشته شده است.

وی درباره قصه این نمایشنامه، افزود: این قصه در مورد مرد جوانی است که وارد شهری شده و متوجه می شود که شخصی به نام اژدها به مردم ظلم می کند؛ او طی معاشرت با دختری عاشق او می شود و قول می دهد که اژدها را نابود کند.

کارگردان نمایشنامه اژدهای خیالی با بیان اینکه تمرین این نمایشنامه از مردادماه آغاز شد، گفت: نمایشنامه قرار است از 14 لغایت 23 دی ماه در بندرانزلی، خیابان معلم، سالن ابراهیم مرادی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ساعت 19 به روی صحنه برود.

بت دوار با بیان اینکه متاسفانه به جز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی که از نظر سخت افزاری از گروه های نمایشی حمایت می کند، هیچ ارگان و نهادی از چنین فعالیت هایی حمایت نمی کند، خاطرنشان کرد: در همه جا شهرداری ها از این بابت که قرار است برنامه ای اجرا شود از تئاتر حمایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است+ویدئو

تئاتر، نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است+ویدئو