مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:102023-12-27بين الملل

پالتیکو به جوزپ بورل جایزه «بی کفایتی» داد


رسانه پالتیکو به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر گاف هایش جایزه داد! - رسانه پالتیکو به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر گاف هایش جایزه داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه پالتیکو اعلام کرد، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خاطر آنچه که این رسانه سابقه بی کفایتی دیپلماتیک وی دانست جایزه ای که این رسانه برای این بی کفایتی تحت عنوان جایزه بورات برای دیپلماسی اختصاص داده را دریافت می کند.

پالتیکو ماه گذشته میلادی در مطلبی از بورل اسپانیایی به خاطر آنچه که این رسانه سابقه گاف دادن های مکرر خواند انتقاد کرد و روز سه شنبه نیز درباره او نوشت: بورل هرگز هیچ فرصتی را برای زدن حرف های احمقانه از دست نمی دهد.

به نوشته راشا تودی، عادت بورل به ایراد اظهارات فی البداهه مساله ساز به گمانه زنی هایی در مادرید منجر شده مبنی بر اینکه انتصاب او به پست نماینده عالی امور خارجی و سیاست گذاری امنیتی اتحادیه اروپا در دسامبر 2019 نه به منزله یک ارتقای جایگاه بلکه به منزله یک تبعید بوده است.

پالتیکو در شرح چند مورد از گافهای بورل نوشت، او چند ماه پیش در حالی انتخابات ریاست جمهوری اکوادور را صلح آمیز خواند که یکی از کاندیداهای این انتخابات در زمان تبلیغات انتخاباتی ترور شد و همچنین در فوریه 2022 خبر از اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو به جوزپ بورل جایزه «بی کفایتی» داد

پالتیکو به جوزپ بورل جایزه «بی کفایتی» داد