مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:352024-01-02ورزشي

خیمنس دومین خرید لالیگایی ناکارآمد تراکتور


خرید پر سروصدای تراکتور در تابستان، عملکرد غیرقابل دفاعی داشت و در نهایت به درب خروجی این تیم رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی خرید پر سروصدای تراکتور در تابستان، عملکرد غیرقابل دفاعی داشت و در نهایت به درب خروجی این تیم رسید.

تراکتور پیش از آنکه لیگ بیست وسوم آغاز شود، یکی از تیم های فعال در بازار نقل وانتقالات تابستان بود و مدیران این باشگاه تبریزی تصمیم گرفتند تا فهرست تیم خود را تقویت کنند.

در این میان، یکی از خریدهای تابستانی تراکتوری ها از اسپانیا آمد؛ آلوارو خیمنس ، در حالی به تراکتور ملحق شد که در کارنامه اش سابقه بازی برای تیم هایی مانند کادیز، لاس پالماس و ختافه به چشم می آمد و جالب آنکه آلوارو سابقه بازی در تیم های پایه رئال مادرید را هم در کارنامه خود داشت.

وینگر اسپانیایی در حالی به تراکتور پیوست که در آغاز فصل گذشته و با نظر قربان بردیف، صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین به تراکتور پیوسته بودند و بعد از جدایی این سرمربی کهنه کار، پاکو خمس در نقل وانتقالات زمستانی فهرست تیمش را با جذب خایمه رومرو گومز تقویت کرد.

در حالی که همچنان هادی، آلوز و واگنین عضو تیم تراکتور هستند اما خرید زمستانی فصل پیش خمس، مهره کارآمدی برای تراکتوری ها نبود و نتوانست در نقش یک ستاره در ترکیب قرمزپوشان بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمنس دومین خرید لالیگایی ناکارآمد تراکتور

خیمنس دومین خرید لالیگایی ناکارآمد تراکتور