مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:202024-01-14اقتصادي

استاندار خراسان رضوی: 809 هزار خانوار در خراسان رضوی کالابرگ الکترونیک گرفتند


استاندار خراسان رضوی روز شنبه گفت: با شروع طرح کالابرگ الکترونیک برای حمایت از دهک های پایین درآمدی تا امروز 806 هزار خانوار در استان مشمول این طرح شدند و 4هزار و 700 میلیارد تومان خرید با کالابرگ الکترونیکی توسط مردم در استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: با شروع طرح کالابرگ الکترونیک برای حمایت از دهک های پایین درآمدی تا امروز حدود 4 هزار و 700 میلیارد تومان خرید با کالابرگ الکترونیکی توسط مردم در استان انجام شده و این روند رو به افزایش است.

وی افزود: در مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی خانوارهای دهک های اول تا هفتم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می توانند از افزایش اعتبار 120 هزار تومانی بهره مند شوند و در صورتی که دهک های اول تا هفتم 200 هزار تومان خرید کنند، 120 هزار تومان اعتبار یارانه ای به آن ها اضافه می شود.

نظری بیان کرد: استفاده از این طرح برای مشمولین کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل 200 هزار تومان از یارانه 400 هزار تومانی خود برای خرید کالابرگ است که پس از خرید 200 هزارتومانی امکان استفاده 120 هزار تومان واریزی جدید برای آن ها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: 809 هزار خانوار در خراسان رضوی کالابرگ الکترونیک گرفتند

استاندار خراسان رضوی: 809 هزار خانوار در خراسان رضوی کالابرگ الکترونیک گرفتند