مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26اقتصادي

ساخت دستگاه های سورتینگ و خطوط شست وشوی میوه در کشور


متخصصان یک مجموعه دانش بنیان در شهرستان بیرجند در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی منطقه نسبت به طراحی و ساخت سیستم های اتوماسیون، - متخصصان یک مجموعه دانش بنیان در شهرستان بیرجند در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی منطقه نسبت به طراحی و ساخت سیستم های اتوماسیون، سورتینگ، خشک کن و خطوط شست و شوی میوه اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجاد عباسی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، حوزه فعالیت این شرکت را طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون خطوط تولید عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون چند محصول از جمله نوار نقاله های صنعتی، خطوط شست وشو و دستگاه های سایزبندی و سورت کردن محصولات کشاورزی تولید کرده ایم که در جریان برگزاری نمایشگاه برنامه ملی آبادیران، موفق شدیم دو محصول خود را که به صورت خط تولید بود، به فروش برسانیم.

وی با اشاره به حمایت برنامه ملی آبادیران از تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت های بومی اظهار کرد: یکی از تولیداتی که در نمایشگاه آبادیران به فروش رساندیم، خط شست و شوی زرشک بود که یکی از محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی است.

همچنین در این نمایشگاه توانستیم توافقنامه ای در جهت سرمایه گذاری برای تولید این محصول به امضا برسانیم که کار خیلی بزرگی برای این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه های سورتینگ و خطوط شست وشوی میوه در کشور

ساخت دستگاه های سورتینگ و خطوط شست وشوی میوه در کشور